TRYB JASNY/CIEMNY

Grudniowy Runner’s Wolrd – moje przepisy

To co gotujemy, prawda?!


Macie już nowy numer RW? Ci co prenumerują to pewno tak, ci co kupują w kiosku to jeszcze nie koniecznie….a tam 62 strona i moje dwa przepisy.

Zadanie z Redakcji nie było łatwe – zaproponuj PROSTE i SZYBKIE dwa przepisy dla biegaczy – to jeszcze do zrobienia, ale dwa przymiotniki – FIT i ŚWIĄTECZNE – to już podniosło poziom trudności.

Przepisy przygotowywałam kilka tygodni temu, w sklepach dynie i znicze, zdobycie gałązki choinkowej do stylizacji zdjęcia było dużym wyzwaniem. 

Taka szybsza Wigilia – czemu nie…. 

Jak już zaczynam gotować to dla „armii”, porcje wielkie…. Jest czym obdarowywać…. przyjaciółka zjadała słoiczek kutii na lotnisku… bardzo smakowała - mogę powiedzieć, że przepisy testowane nie tylko na domownikach. To już się wygadałam, z resztą na zdjęciu widać – polecam barszcz i kutie.



Coś dla wzrokowców - w kiosku wypatrujcie tej okładki! 


Dwa pyszne, kojarzące mi się z Wigilią dania, tyle, że w „odchudzonej” wersji. Wegański barszcz z kuleczkami buraczanymi – jak dla mnie hit – może być nie tylko na Wigilię – owszem trochę trzeba się nawycinać ale po pierwszych 10 kuleczkach nabieramy wprawy! A po 20 to moglibyśmy i kolejne 100 wyciąć….pozostaje tylko pytanie czy upiekliśmy wystarczająco dużo buraków?!


Piszę też o mojej babci, o tym jak unikać glutenu….więcej nie napiszę bo nie kupicie magazynu…swoją drogą Łukasz, Anna i Bartosz też zaproponowali bardzo fajne przepisy – niech mi ktoś jeszcze powie, że przytył w święta i się przejadł! Teraz nie ma wymówek, 8 fit przepisów – nic tylko gotować! Wiem, wiem, że Wigilia to 12 potraw, ale jak jeszcze doliczymy kompot to już dziewięć będzie, opłatek to dziesięć….jakoś się dozbiera…i może nie będzie tak bardzo tłusto, ciężko i kalorycznie? Bo, że się da przekonałam się sama!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa