TRYB JASNY/CIEMNY

On The Run – świetlisty pakiet startowy

Świetlisty pakiet startowy fot. D.Szymborska


Bogaty sponsor, krótki bieg, bez zamykania ulic i w pakiecie znalazło się miejsce na latarkę czołową!

On The Run to bieg inaugurujący cały cykl zawodów, które mają być świetlistym bieganiem po Łazienkach.

Już jutro wieczorem przekonam się jak będzie. Zapisałam się bo….byłam ciekawa. Ciekawość kosztowała 25PLN, a wieczorne 5K nie zaszkodzi, choć jutro znów zapowiada się szalony dzień. Nic jednak nie przebije (taką mam małą nadzieję) minionego weekendu więc dam radę!

Nie lubię biegać po ciemku, a wiele koleżanek „reklamuje” bieganie nocą. To nie będzie jakoś tak bardzo późno bo o 20.30 więc, jeżeli wszystko pójdzie punktualnie to o 22 będę już z umytymi zębami, po gorącym prysznicu w swoim łóżku.

Pakiet startowy to:


·      Latarka czołowa (ujęło mnie to, że organizatorzy pomyśleli i moja latarka miała baterie i świeciła! To tak jak z zabawkami, które daje się dziecku – bez baterii nie ma całej tej frajdy!)
·      Koszulka techniczna w rozmiarze XL (chyba na kurtkę, albo tak grubo dziś wyglądałam odbierając pakiet),
·      Worek na depozyt (taki co można nosić na plecach ale już prać w żadnym wypadku)
·      Numer startowy z chipem i agrafkami.

Zatem do zobaczenia jutro na trasie. Mam nadzieję, że biegacze będą pamiętać, że jak ma się latarkę na czole to jak się z kimś rozmawia to się ją przestawia do góry albo w dół, bo inaczej „daje po oczach”!


Myślę, że jeszcze nigdy tyle świetlików w Łazienkach nie było!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa